Školní řád

Mateřská škola Aš, Neumannova 2560, okres Cheb, příspěvková organizace

 

 

 

 

Směrnice č. 4/2018

 

 

 

 

Školní řád

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vypracovala:

Mgr. Veronika Jurčíková

 

Schválila:

Mgr. Veronika Jurčíková

 

Platnost od:

28. 8. 2018

 

Účinnost od:

1. 9. 2018

 

Řád je závazný pro všechny zaměstnance Mateřské školy Aš, Neumannova 2560, okres Cheb, příspěvková organizace

 
 

 

 

 

  1. Základní ustanovení

 

 V souladu se zákonem č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) ve znění pozdějších předpisů, vyhláškou č. 14/2005 Sb. o předškolním vzdělávání ve znění pozdějších předpisů, vyhláškou č.107/2005 Sb. o školním stravování ve znění pozdějších předpisů, dalšími platnými právními předpisy, směrnicemi nadřízených orgánů.

 

  1. Údaje o zařízení

Název:                        Mateřská škola Aš, Neumannova 2560, okres Cheb, příspěvková organizace

Adresa:                       352 01 Aš, Neumannova 2560

Telefon:                      354 526 128

Zřizovatel:                  město Aš

Ředitelka:                   Mgr. Veronika Jurčíková

Typ školy:                  mateřská škola s celodenním provozem sdružená se školní jídelnou

Kapacita školy:          100 dětí

Provozní doba:           od 6,00 – 16,00 h

 

  1. Provoz a vnitřní režim školy

 

a) Přijímání dětí do mateřské školy

1. Děti jsou přijímány pro následující školní rok zápisem viz. b).

2. Mohou být přijaty i během školního roku pokud to dovolí kapacita školy.

3. Jsou přijímány zpravidla děti od 3 do 6 let. Mohou být přijaty i děti starší nebo mladší.

4. Od počátku školního roku, který následuje po dni, kdy dítě dosáhne pátého roku,

    do zahájení povinné školní docházky, je předškolní vzdělávání povinné.

5. Do mateřské školy mohou být přijaty jen děti, které jsou řádně očkované nebo děti, které

    mají doklad, že jsou proti nákaze imunní nebo se nemohou očkování podrobit pro trvalou

    kontraindikaci. Toto ustanovení neplatí pro děti, které plní povinné předškolní

    vzdělávání.

 

b) Zápis do mateřské školy

1. Zápis k předškolnímu vzdělávání od následujícího školního roku se koná v období od 2.

    do 16. května.

2. Termín a doba pro podání žádosti o přijetí je vyvěšen na vývěsních tabulích města, na

    vstupních dveřích a na webových stránkách mateřské školy nejméně 14 dní před konáním

    zápisu.

3. K zápisu se dostaví zákonný zástupce dítěte s vyplněnou žádostí, potvrzením od lékaře

    a poskytne údaje o dítěti MŠ.

4. S sebou k zápisu zákonný zástupce přinese rodný list dítěte, OP zákonného zástupce, u 
    cizinců rodný list dítěte a povolení k pobytu dítěte.

5. Všechny žádosti doručené v termínu zápisu vyřizuje ředitelka najednou po skončení zápisu.

6. Po ukončení zápisu vydá ředitelka do 30 dnů rozhodnutí o přijetí dítěte k předškolnímu

    vzdělávání. Toto rozhodnutí vydá proti podpisu nebo zašle do vlastních rukou.

    Rozhodnutí o přijetí se vyvěšuje pod č.j. na veřejně přístupném místě a na webových  

    stránkách školy.

7. Proti rozhodnutí je možno se odvolat do 15 dnů prostřednictvím mateřské školy ke

    Krajskému úřadu v Karlových Varech.

8. Další podrobnosti jsou dány ve směrnici Kritéria pro přijímání dětí do mateřské školy pro

    příslušný školní rok.

 

c) Kritéria pro přijímání dětí do mateřské školy

    jsou dána zvláštní směrnicí Kritéria pro přijímání dětí do mateřské školy pro příslušný

    školní rok, kterou vydává ředitelka školy vždy před zápisem

 

d) Ukončení docházky

1. Rozhodne-li se zákonný zástupce ukončit docházku dítěte, musí své rozhodnutí sdělit

    ředitelce nebo zástupkyni školy v předcházejícím kalendářním měsíci.

2. S vedoucí školní jídelny vyřeší vyrovnání plateb.

3. Ředitelka školy může po předchozím písemném upozornění ukončit docházku dítěte

    jestliže:

            - dítě bez řádné omluvy nedochází do školy více než 14 dní (příloha č. 1)

            - zákonný zástupce závažným způsobem opakovaně narušuje provoz školy

            - ukončení doporučí ve zkušebním pobytu lékař nebo školské poradenské zařízení

- zákonný zástupce opakovně neuhradí úplatu za vzdělávání nebo úplatu za školní   

  stravování ve stanoveném termínu a nedohodne s ředitelkou jiný termín úhrady.

 

e) Časový režim mateřské školy

1. Škola je v provozu od 6,00 – 16,00 h.

2. Příchod a předávání dětí je obvykle od 6,00 do 8,00 h. Pozdější předání dítěte je nutno   

    domluvit s učitelkou předem osobně nebo telefonicky do 8.00 h.

    Ráno se děti od 6,00 – 7,00 h schází ve třídě Rybiček a Sluníček (dolních třídách),

    od 7,00 – 8,00 h ve svých třídách.

3. Vyzvedávání dětí:

            - po obědě ve 12,00 – 12,15 hod.

            - po odpočinku ve 14,15 – 16,00 hod.

            - v jinou dobu po dohodě s učitelkou

     Odpoledne se od 15,00 děti rozchází domů ze tříd Berušek a Motýlků (horních tříd).

4. Činnosti dětí během dne:

            - 6,00 – 8,30 řízené a spontánní aktivity

            - 8,30 – 9,00 přesnídávka

            - 9,00 – 9,30 řízené a spontánní aktivity

            - 9,30 – 11,15 pobyt venku

            -11,30 – 12,00 oběd

            -12,00 – 14,00 odpočinek

            -14,00 – 14,30 svačina

            -14,30 – 16,00 spontánní hry dětí, pobyt venku dle počasí.

    Časový režim je velmi pružný  a učitelky jej volně upravují podle  aktuálních potřeb dětí.

5. Při snídani a svačině se děti obsluhují samy, při obědě si samy prostřou.

6. Děti jsou každý den venku. Jen za velké nepřízně počasí zůstávají ve škole. Ke škole patří

    velká zahrada se sportovním vybavením, kde mají děti dostatek volného pohybu.

7. Je respektována individuální potřeba spánku jednotlivých dětí a místo spánku nabízeny

    klidné činnosti.

 

f) Třídy

1. Mateřská škola má čtyři třídy. Děti nejsou rozděleny podle věku, třídy jsou věkově   

    smíšené. Maximální počet dětí v jednotlivých třídách je stejný, pouze v případě jejich

    integrace podle § 16 školského zákona se mění podle platných předpisů.

  

   Třída            „Sluníček“      - 25 dětí,

    třída            „Berušek“       - 25 dětí,

    třída            „Rybiček“       - 25 dětí,

    třída            „Motýlků“      - 25 dětí.

 

g) Různé

1. Co si děti přinesou: přezůvky s pevnou patou

vhodné převlečení do třídy – zástěrku, tepláky, triko

                                               podle potřeby náhradní prádlo

vhodné převlečení a obuv na zahradu, v létě pokrývku hlavy

kraťasy, triko a obuv na cvičení

pyžamo

pláštěnku

2. Výchovné pomůcky (barvy, papír, atd.) obstarává a hradí MŠ.

3. Kulturní a jiné akce (výlety, divadla) zajišťuje škola, hradí je však rodiče.

4. Škola neodpovídá za hračky přinesené dítětem.

 

  1. Povinné předškolní vzdělávání

 

a) Organizace

1. Od počátku školního roku, který následuje po dni, kdy dítě dosáhne pátého roku věku,

    do zahájení povinné školní docházky dítěte, je předškolní vzdělávání povinné.

2. Povinné předškolní vzdělávání má formu pravidelné denní docházky v pracovních dnech

    od 8,00 – 12,00 h.

3. Povinnost předškolního vzdělávání není dána ve dnech, které připadají na období školních

    prázdnin v souladu s organizací školního roku v základních a středních školách. Právo

    dítěte vzdělávat se po celou dobu provozu školy tím není dotčeno.

 

b) Individuální vzdělávání dítěte

1. Uskutečňuje se bez pravidelné denní docházky dítěte do mateřské školy.

2. Pokud zákonný zástupce dítěte zvolí tuto možnost vzdělávání pro své dítě, je povinen tuto

    skutečnost oznámit písemně ředitelce školy nejpozději 3 měsíce před začátkem školního

    roku. K tomuto slouží příloha školního řádu č. 7.

3. Ředitelka školy doporučí zákonnému zástupci oblasti rozvoje dítěte dle RVPPV a poskytne

    mu přílohu školního vzdělávacího programu „Podrobný přehled o individuálním rozvoji a

    učení dítěte“.

4. Ověřování úrovně osvojování očekávaných výstupů proběhne v mateřské škole

    vždy 1. listopadové úterý. Náhradní termíny pro ověření jsou 3. listopadovou středu a

    1. prosincový čtvrtek.

5. Ověřováním bude pověřena učitelka školy a provede jej buď pomocí přílohy ŠVP

    „Podrobného přehledu o individuálním rozvoji a učení dítěte“ nebo testem rizik

    počátečního čtení a psaní nebo obojím.

6. Zákonný zástupce je povinen zajistit účast dítěte u ověření.

7. Pokud tak neučiní ani v náhradním termínu, ukončí ředitelka školy individuální vzdělávání

    dítěte.

 

  1. Podmínky zacházení s majetkem školy ze strany dětí, škoda způsobená dítětem, jinému dítěti

 

1. Pro zacházení s hračkami, materiály jsou dohodnutá pravidla, a děti jsou povinny je

   dodržovat.

2. K šetrnému zacházení s materiály a energiemi jsou děti vedeny při každodenních  

   činostech.

3. Děti zachází s majetkem školy ohleduplně a bezpečně. Pokud dojde k poškození majetku

   školy, je vše řešeno se zákonnými zástupci dítěte a domluvena forma opravy či náhrady.

4. Děti se k sobě chovají ohleduplně a bezpečně. Pokud dítě způsobí jinému dítěti škodu

    na majetku, je vše řešeno se zákonnými zástupci dětí a domluvena forma nápravy či

    náhrady.

 

  1. Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání

 

a) Každé dítě, které nastupuje k docházce do školy, by mělo:

1. Samostatně chodit při vycházce (nepoužívat kočárek).

2. Samostatně se najíst, umět používat lžičku a lžíci.

3. Samostatně pít z hrníčku a sklenice.

4. Samostatně používat záchod (nepoužívat plenu).

5. Umět se umýt.

6. Smrkat.

7. Nepoužívat dudlík.

8. Snažit se samo oblékat a obouvat.

9. Poznat své věci.

 

b) Spolupráce rodičů

Rodiče v součinnosti se školou pomáhají děti vést k samostatnosti při stolování, sebeobsluze, hygienických návycích (včetně používání toaletního papíru a splachování), uklízení hraček, oblékání a obouvání, vedou děti k používání kapesníku. Pomáhají škole při vytváření základních společenských návyků u dětí, vedou děti k úctě k ostatním lidem a k sebeúctě.

 

c) Výsledky vzdělávání

Výsledky vzdělávání – kompetence, jsou u jednotlivých dětí zaznamenávány v „Podrobném přehledu o individuálním rozvoji a učení dítěte“, který je součástí Školního vzdělávacího programu, a který je součástí portfolia dítěte. Zákonný zástupce dítěte do něj může nahlížet a konzultovat jej s učitelkou.

 

  1. Práva a povinnosti dětí a podrobnosti o pravidlech vzájemných vztahů se zaměstnanci

 

a)    Úmluva o právech dítěte

1. Dítě má právo na svobodu projevu.

2. Dítě má právo na zajištění bezpečnosti ochrany zdraví  a ochranu před  násilím,

    zanedbáváním a patologickými jevy a projevy diskriminace.

3. Postižené děti mají právo na řádný život v podmínkách zabezpečujících důstojnost,

    podporujících sebedůvěru a umožňujících aktivní účast dítěte ve společnosti.

4. Dítě má právo na životní úroveň nezbytnou pro jeho tělesný, duševní, duchovní, mravní

    a sociální rozvoj.

5. Dítě má právo na rovný přístup ke vzdělání.

6. Dítě má právo na plný rozvoj osobnosti.

 

b)  Zákon 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) v pozdějším znění

 

1. Na rovný přístup ke vzdělávání bez jakékoli diskriminace důvodu rasy, barvy pleti, pohlaví,

   jazyka, víry a náboženství, národnosti, etnického nebo sociálního původu, majetku, rodu

   a zdravotního stavu.

2. Dítě má právo na zohledňování jeho vzdělávacích potřeb.

3. Dítě má právo a povinnost dodržovat vzájemnou úctu, respekt, názorovou snášenlivost,

   solidaritu a důstojnost při vzdělávání.

4. Dítě má právo na vzdělávání na základě výsledků dosažených ve vědě, výzkumu a vývoji

    a na co nejširší uplatnění účinných moderních pedagogických přístupů a metod.

 

c) mezi další práva patří:

1. Podle potřeby se napít.

2. Podle potřeby jít na toaletu.

3. Jíst pouze tolik, kolik chci

4. Být vždy vyslechnut.

5. Na pomoc dospělého.

6. Dokončit hru.

 

d) k povinnostem dětí patří chovat se podle pravidel, která si s ostatními dětmi a

     vyučujícím stanoví. V každé třídě znějí trochu jinak, ale v zásadě jsou stejná.

 

1. Vybrat si hru nebo hračky dle svého uvážení.

2. Po dokončení činnosti si uklidit.

3. Chránit zdraví své i kamarádů.

4. Naslouchat si.

5. Kamarádit se s každým, nikoho neodhánět.

6. Mluvit přiměřeně hlasitě.

7. Chránit přírodu.

 

  1.  Práva a povinnosti zákonných zástupců a podrobnosti o pravidlech vzájemných vztahů se zaměstnanci ve škole

 

a) Oznamovací povinnost

1. Zákonní zástupci neprodleně oznamují každou změnu v údajích zanesených v evidenčním

   listu dítěte

                                   - změnu zdravotního stavu, zákazy a doporučení lékaře

                                   - změnu soukromého telefonního čísla

                                   - změnu bydliště

                                   - změnu zdravotní pojišťovny dítěte

2. Zákonní zástupci si čtou informace o dění ve škole vyvěšené na nástěnkách.

 

b) Při předávání dětí, zdraví a bezpečnost dětí

1. Zákonní zástupci nebo jimi pověřené osoby přivádí dítě do MŠ a do 8,00 hod. ho předají

    učitelce. Pozdější příchod dohodnou s učitelkou předem nebo telefonicky do 8,00 hod.

2. Do školy přivádí a předávají zákonní zástupci pouze děti zdravé.

3. Zákonní zástupci vyzvedávají děti ve třídách, při přebírání dítěte na zahradě jsou povinni

    uvědomit učitelku o odchodu dítěte.

4. K vyzvedávání dítěte mohou zákonní zástupci písemně zmocnit jinou osobu,

    (příloha č. 2).

5. Samostatné příchody a odchody dětí nejsou povoleny.

6. Při předávání se zákonní zástupci a učitelka navzájem informují o dítěti, zejména o

    zdravotním stavu a výchově.

7. Čipy, pro otvírání dveří do mateřské školy, mohou používat jen oni nebo osoby zmocněné

    k vyzvedávání.

8. Při otevírání dveří nesmí zákonní zástupci ani jimi zmocněné osoby, vpustit do školy

    osoby, které ze školy neznají. Odkáží je na zvonky.

 

c) V oblasti výchovy a vzdělávání

1. Zákonní zástupci mají právo  podílet se na výchovném a vzdělávacím působení školy na

    dítě.

2. Zákonní zástupci mají právo žádat pro své dítě rovné zacházení bez rozdílu rasy, pohlaví,

    sociálního zázemí, vzhledu, víry apod.

3. Zákonní zástupci mají právo žádat zohlednění vzdělávacích potřeb svého dítěte.

4. Zákonní zástupci mají právo na informace o průběhu a výsledcích vzdělávání svého dítěte.

5. Zákonní zástupci mají právo obracet se na učitelky s  dotazy o výchovných problémech,

    konzultovat je, žádat stanoviska učitelek a ředitelky, požádat o pomoc zprostředkování 

    vyšetření v PPP .

6. Zákonní zástupci mají právo vznášet připomínky, návrhy a podněty, a tak ovlivňovat

    vzdělávání svého dítěte a další činnost školy.

7. Zákonní zástupci jsou povinni přihlásit dítě k plnění povinné školní docházky do základní

   školy.

8. Zákonní zástupci mají povinnost dodržovat tento školní řád a předpisy a pokyny školy

    vydané v souladu s právním řádem.

 

d) Docházka a omlouvání dětí

1. Zákonní zástupci dětí, které plní povinné předškolní vzdělávání, mají povinnost každou

    nepřítomnost dítěte ve dnech školního vyučování omluvit do 3 dnů osobně nebo

    telefonicky. Škola omluvu zaznamená v omluvném listu. Zákonní zástupci pak mohou

    omluvu v omluvném listu doplnit a po té ji stvrdit podpisem. Omluvný list je veden

    ve třídě.

2. Zákonní zástupci dětí, které neplní povinné předškolní vzdělávání, mají povinnost

    nepřítomnost dítěte delší než 3 dny omlouvat osobně nebo telefonicky. Nepřítomnost delší

    než 14 dní omlouvat písemně (příloha č. 1).

3. Zákonní zástupci jsou povinni respektovat podmínky pro docházku dítěte a nenarušovat

    provoz školy.

4. Pokud škola nemá uzavřen nebo omezen provoz v době hlavních prázdnin jsou zákonní

    zástupci povinni oznámit ředitelce školy plánovanou docházku dítěte do školy

   (příloha č. 4) do termínu určeného ředitelkou školy.

5. Zákonní zástupci si zajistí docházku o prázdninách do jiné mateřské školy sami, žádosti

    o přijetí budou k vyzvednutí v naší škole ve třídách.

6. Stravné je nutno odhlásit do 8,00 hod.  Pozdější odhlášení již není možné zohlednit.

 

e) Platby

1. Zákonní zástupci mají povinnost veškeré platby hradit hotově v plné výši a ve stanovených

    termínech.

2. Zákonní zástupci mají právo požádat ředitelku o úlevu hrazení poplatku. Viz. Směrnice o

    úplatě.

3. Výše úplaty za stravování (dále jen stravné) se odvíjí od platných právních předpisů.

    Je stanoveno v příloze „Vnitřního řádu školní jídelny“.

4. Stravné se hradí v maximální výši zálohově v předcházejícím měsíci. Každý měsíc probíhá

    vyúčtování stravného (odečet za omluvenou nepřítomnost). Konečné vyúčtování je

    provedeno k 31. 8.  Během prázdninového provozu hradí dítě stravné pouze za

    přítomné dny. Pokud dítě ukončí docházku do školy během školního roku, vyúčtování

    proběhne do 18. dne následujícího měsíce.

5. Zákonní zástupci hradí pouze dítětem odebranou stravu. Když je dítě přihlášeno

    k celodennímu stravování a odchází po obědě, hradí rodiče jen dopolední

    přesnídávku a oběd.

6. Úplata za předškolní vzdělávání, dále jen školné, se vybírá za daný měsíc v měsíci

    předcházejícím.

7. Školné a stravné se platí vždy k 18. v měsíci formou hotovostní platby na MŠ.

    Pokud připadne 18. na svátek nebo sobotu či neděli jsou úplaty splatné nejbližší

    následující pracovní den. Výjimečně může škola stanovit i jiný termín.

 

  1. Práva a povinnosti mateřské školy

 

a) V oblasti výchovy a výuky

1. Navazuje na výchovu dětí v rodině, ve spolupráci s rodiči vyvíjí aktivity a organizuje svou

    činnost ve prospěch dětí.

2. Ke všem dětem uplatňuje rovný přístup, nedopouští se diskriminace.

3. Napomáhá rodině při výchově dětí předškolního věku, podporuje zdravý tělesný, psychický 

    a sociální rozvoj dítěte. Vytváří podmínky pro jeho individuální rozvoj.

4. Vytváří základní předpoklady pro celoživotní vzdělávání dětí.

5. Na žádost rodiče poskytuje nebo zprostředkuje odborné konzultace při výchově dětí.

6. Učitelka informuje rodiče o rozvoji dítěte, jeho projevech v kolektivu, změnách

    zdravotního stavu a dalších důležitých skutečností.

7. Škola spolupracuje se SRPDŠ.

8. Veškeré sdělené informace o dítěti a rodině střeží škola jako služební tajemství, s výjimkou

    informací poskytovaných státní správě, policii ČR.

 

b) Zdraví a bezpečnost dětí

1. Za bezpečnost dětí odpovídají po celou dobu výchovné práce pedagogické pracovnice, tzn.

    od doby převzetí dítěte od jeho zástupce až do doby předání dítěte rodiči nebo osobě jím

    pověřené.

2. Klima školy podporuje psychickou pohodu dětí a nedává podněty pro vznik šikany.

    O negativních projevech dětí jsou rodiče informováni a bezodkladně se řeší.

3. Učitelky nesou odpovědnost za dodržování hygieny, pitného režimu, za přiměřené větrání,

    délku pobytu venku vzhledem ke klimatickým podmínkám, za udržování tepelného  

    komfortu dětí při pobytu venku.

4. Učitelka dítě se zjevnými příznaky nemoci od rodičů nepřevezme.

5. Onemocní-li dítě během dne (kašel, přetrvávající rýma, průjem, zvracení, zarudlé oči,

    atd. i když dítě nemá teplotu) vyrozumí učitelka rodiče, aby mohli své dítě co nejrychleji

    vyzvednout a zajistit mu lékařské vyšetření. Škola nemá provozně ani organizačně možnost

    zajistit izolaci dítěte od ostatních dětí.

6. Při úrazu zajistí první pomoc učitelka, podle potřeby zajistí mateřská škola ošetření lékařem

    a bezodkladně informuje zákonné zástupce dítěte.

7. Děti jsou povinny dodržovat pravidla bezpečného chování ve škole, na zahradě i během

    vycházky či výletu. Se všemi pravidly jsou v průběhu roku seznamovány a vedeny k jejich

    dodržování.

8. Školní úraz musí s rodičem projednat ten den, kdy k němu došlo.

9. Pokud škola pořádá akci, která je dobrovolná, a které se mohou děti účastnit pouze za

    doprovodu zákonného zástupce, či osoby pověřené zákonným zástupcem, potom za dítě

    zodpovídá po celou dobu trvání akce zákonný zástupce. Pokud se akce účastní dítě, které

    ještě nebylo předáno zákonným zástupcům, odpovídá za něj pracovník školy pověřený

    dohledem.  

10. Pedagogičtí pracovní je povinen ve smyslu evropského nařízení ke GDPR zachovávat  

     mlčenlivost a chránit před zneužitím data, údaje a osobní údaje a zaměstnanců školy,

    citlivé osobní údaje, informace o zdravotním stavu dětí, žáků a studentů a výsledky

    poradenské pomoci školského poradenského zařízení a školního poradenského pracoviště,

    s nimiž přišel do styku, shromažďovat pouze nezbytné údaje a osobní údaje, bezpečně je

    ukládat a chránit před neoprávněným přístupem, neposkytovat je subjektům, které na ně

    nemají zákonný nárok, nepotřebné údaje vyřazovat a dál nezpracovávat.

 

c) V oblasti informací o provozu

1. Informace o dění ve škole sděluje škola rodičům vývěskami na nástěnkách v šatnách.

2. Termíny přerušení provozu v době prázdnin oznamuje škola nejméně dva měsíce předem

     vývěskou uvnitř budovy (jedná se zpravidla o 4 – 8 týdnů v době letních prázdnin a

    1 týden v době vánočních svátků).

3. Děti mohou být z provozních důvodů spojeny během běžného dne ve škole i jiným

    způsobem než je dáno v oddílu 3. odstavci f) bod 1.  Škola o tom informuje rodiče

    vývěskou na  spojovacích dveřích na chodbě školy.

 

  1.  Zrušující ustanovení

 

Tímto se ruší směrnice č. 3/2017 Školní řád z 28. 8. 2017.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Mgr. Veronika Jurčíková

                                                                                                             ředitelka školy

 

 

        V Aši dne: 28. 8. 2018